PAUL ELIAS JULKAISEE HUOMENNA LETKEÄN PARISUHDEANALYYSIN

Paul Elias julkaisee uuden singlen huomenna 15.5. Mon Chéri on tarttuva tarina siitä miten vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa, miten järjestelmällisempi tyyppi saa taivaanrannanmaalarin elämään selkeyttä – kun kaaos voi olla raskastakin mutta rakkaus selvittää sen. Mon Chérissä on paljon toivoa ja se muistuttaa, että kaikesta ei tarvitse suoriutua yksin, vaan voi tukeutua toiseen.

Paul Elias kertoo kappaleen teosta:

”Oon aina tykännyt biiseistä, joissa lauletaan ranskaksi tai on ranskankielisiä lauseita esim. The CrashLauren Caught My Eye on mielestäni yksi kautta aikain parhaita suomalaisbiisejä. Biisi viimeisteltiin nyt kevään aikana Afromikon kanssa, joka myös oli mukana tuottamassa ja tekemässä kivaa retrosaundia kappaleeseen.”

Paul Elias on julkaissut kuusi singleä ja valmistelee debyyttialbumiaan julkaisuun syksyllä. Lahjakas muusikko on kysytty biisintekijä monien eri artistien ja projektien parissa. Aiemmin hän on vaikuttanut mm. Satin Circuksen riveissä. Paul Eliaksen nokkelat tekstit käsittelevät laajasti nuoren miehen elämää ja peilaavat aikaa tarkkanäköisesti.

Seuraa Paul Eliasta somessa:
Facebook: @PaulEliasMusic
Instagram: @pauleliasmusic

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Satu Snellman
Universal Music
p. 040 50 88 190
satu.snellman@umusic.com

Takaisin uutisiin

Uutisia

JANNIKA B:N UUSI SINGLE ON TÄYNNÄ USKOA JA KAIPAUSTA

Jannika B julkaisee uuden, elokuvamaisen singlen – Jossain sä ooton herkkä kappale kaipauksesta ja toivosta Laulaja-lauluntekijä Jannika B julkaisee tänään uuden singlen nimeltä Jossain säoot. Kappale on herkkä…

EMMI LORENTZEN DEBYTOI VAIKUTTAVALLA KUKA MÄ OON -SINGLELLÄ

Tänään debyyttisinglensä kuka mä oon julkaiseva emmi lorentzen tähtää suomalaisten pop-artistien eturiviin 21-vuotias laulaja-lauluntekijä emmi lorentzen on uuden sukupolven tähti,…

MIRELLA JA AVERAGEKIDLUKE JULKAISEVAT YHTEISSINGLEN

Kotimaisen popin supertähdet Mirella ja Averagekidluke julkaisevat tänään odotetun yhteissinglen Make up your mind Kappaleen ennakkoklippi keräsi vain 1,5 viikossa TikTokissa…