MIKAEL GABRIEL AVAA YLI KOLMEKYMMENTÄ PIZZARAVINTOLAA YMPÄRI SUOMEN

Gabriel’s Pizza tarjoilee kahdeksan erilaista pizzamakua

Jo vuosien ajan suomalaisten artistien kärkinimiin lukeutunut Mikael Gabriel avaa virtuaaliravintola Gabriel’s Pizzan. Ravintola tarjoilee Detroit-henkistä pannupizzaa, joka on kehitetty yhdessä Munchfamin ja Michelin-kokki Pertti Kallioisen kanssa. Uutuustuotetta on saatavilla ainoastaan Woltista tilaamalla.

Lanseeraus tapahtuu ensin pääkaupunkiseudulla ja pizzan saatavuus laajenee porrastetusti syksyn aikana ympäri Suomea yli 30 paikkakunnalle. Paksupohjainen pizza saanut vaikutteita Detroitissa tunnetuksi tulleesta pannupizzasta ja se on tuhti, jaettavaksi tarkoitettu pizza. Saatavilla olevissa vaihtoehdoissa on mukana Mikael Gabrielin omat suosikkimaut. Pizza on suomalaisten suosikkiherkku ja se on ollut monena vuonna tilauspalveluiden suosituin ruoka-annos.

”Olen itse ollut aina suuri pizzan ystävä, erityisesti jenkkipizzan. Myös ravintola-ala on kiinnostanut pitkään ja olen haaveillut siitä, että voisin urani aikana tehdä jotain näihin liittyvää. Kun kuulin mahdollisuudesta omaan pizza-ravintolaan, innostuin siitä tosi paljon. Aloin heti miettimään isompaa kokonaisuutta aina visuaalisesta ilmeestä pizzojen makuun ja ulkomuotoon. Mulle on ollut tärkeää koko prosessin ajan pitää huolta siitä, että pizza maistuu ja näyttää hyvältä. Suunnitteluvaiheessa on huomioitu myös se, ettei pizzasta jää hävikkiä. Pizza on suunniteltu jaettavaksi ja se tarjoillaan foliossa, jossa sen voi halutessaan lämmittää uudelleen.  Olen tosi innoissani tästä, enkä malta odottaa, että ihmiset pääsevät maistamaan pizzoja”, Mikael Gabriel kertoo.

Yhteistyön suunnittelu aloitettiin jo vuoden 2022 loppupuolella yhdessä Munchfamin kanssa, joka on tunnettu muun muassa Pizza Cartel -brändistään. Mukana yhteistyössä ovat Universal Music ja Wolt. Gabriel’s Pizza rantautuu Woltiin ympäri Suomen porrastetusti viikkojen 46-48 aikana, alkaen pääkaupunkiseudulta aina Rovaniemelle asti.

”Konseptia ollut todella siisti duunata Mikaelin kanssa, hänen energiasta ja drivestä tulee hyvä fiilis. Uskon, että tullaan tekemään jotain todella isoa Suomen pizzaskeneen jälleen. Tuote on jo pitkään ollut mielessäni, ja nyt kun mahdollisuus yhteistyöhön Mikaelin kanssa tuli eteen, oli päätös selkeä omalta osaltani.”, kertoo Munchfamin toimitusjohtaja ja perustaja Pertti Kallioinen ja jatkaa: “Tuotteen ajatus tulee Detroit Deep Dish -pizzoista, joiden kulmakiviä ovat paksu pohja ja rapea reunus. Taikinaan tulee kiva efekti maissisuurimoista. Itse tuote on heavy duty kamaa, ja mietitty jaettavaksi ja juhliin.”

Munchfamin liiketoiminta perustuu olemassa olevien ravintoloiden auttamiseen tuomalla heille lisää liikevaihtoa ja asiakkaita. Ottaakseen Munchfamin palvelun käyttöönsä, ravintolan ei tarvitse investoida laitteisiin eikä heille tule mitään aloituskuluja, ainoat kulut ovat raaka-aineiden kustannukset sekä muutaman kymmenen euron palvelumaksu. Ravintoloille ei aiheudu mitään lisäkuluja Gabriel´s Pizzan valmistamisesta. Samaa apua ravintoloille tarjotaan tällä hetkellä Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Saksassa. Yrityksen taustalla on ravintola-alan konkarit, joilla on vuosien kokemus ravintoloiden johtamisesta.

Mikael Gabriel on yksi Suomen suosituimmista ja valovoimaisimmista artisteista. Hänet tunnetaan erityisesti monipuolisuudestaan sekä vakuuttavasta live-esiintymisestään ja lavakarismastaan. Mikael Gabriel on julkaissut pitkän uransa aikana seitsemän menestyksekästä albumia ja artistin kappaleita on kuunneltu eri suoratoistopalveluissa yli 350 miljoonaa kertaa. Muutama viikko sitten Ruotsinlaiva-nimisen singlen julkaissut supertähti on noussut lukuisia kertoja Spotifyn listaykköseksi. Mikael Gabriel on voittanut Emma Gaalassa kahdesti Vuoden musiikkivideo -palkinnon ja kerran Vuoden miessolisti -palkinnon. 

Muun muassa Bun2Bun ja Street Gastro -brändien takana ollut Michelin-kokki Pertti Kallioinen perusti Suomen ensimmäisen virtuaaliravintolabrändin Munchfamin vuonna 2020. Munchfam on kattobrändi yli kymmenelle menestyksekkäälle ravintolakonseptille, kuten Pizza CartelMad Woksekä Kickin Korean. Heidän tuotteitaan myydään yli 300 ravintolassa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Saksassa.

Universal Music Group (UMG) on Suomen ja koko maailman johtava musiikkialan yhtiö, jonka pääliiketoimintaa ovat äänitteiden tuotanto ja musiikin kustannustoiminta. Yhtiö löytää, kehittää, markkinoi ja jakelee verkostonsa kautta äänitettyä musiikkia yli 60 maassa. Universalin kotimaisiin artisteihin kuuluvat muun muassa Pyhimys, Evelina, Mikael Gabriel, Olavi Uusivirta, Jannika B, Ressu Redford, Paperi T ja Isac Elliot. Brändikumppanuuksista vastaava UMG for Brands -tiimi suunnittelee ja toteuttaa innovatiivisia markkinointikokonaisuuksia brändeille.

Mikael Gabriel somessa:
Instagram / Facebook / TikTok

Lisätiedot:
Emmi Leinonen
Universal Music Finland
emmi.leinonen@umusic.com
+358 50 4062710

Pertti Kallioinen
Munchfam (Founder / CEO)
pertti@munchfam.world
+358 44 5464743

Haastattelupyynnöt:
Mari Hautamäki
Universal Music Finland
mari.hautamaki@umusic.com
+358 40 0685701

Takaisin uutisiin

Uutisia

BILLIE EILISH LYÖ KOVAA JA PEHMEÄSTI UUDELLA ALBUMILLAAN

Vuoden odotetuimpiin julkaisuihin lukeutuva HIT ME HARD AND SOFT -albumi kerää ylistystä medialta “Forget Taylor and Beyoncé, this is the…

LYYTI AVAA UUDEN ALBUMIKAAREN UNENOMAISELLA KESÄANTHEMILLA

Modernia ja lyyristä popmusiikkia tekevän Lyytin kaltaista ei ole toista. Johanna Kustannukselle vuonna 2022 kiinnitetty Lyyti on lyhyessä ajassa hurmannut niin yleisöt kuin kriitikot poikkeuksellisella pop-musiikillaan. Viime vuonna julkaistu…

SAMU HABERILTA UUSI ENGLANNINKIELINEN SOOLOSINGLE

Saksan Universal Musicille kiinnitetty Samu Haber julkaisee tulevan albuminsa kolmannen singlen Dancing With A Broken Heart Samu Haber jatkaa menestyksekkäästi kansainvälisillä markkinoilla.…